maandag 4 mei 2015

Cinema



Wanneer het onze beurt is vraag ik twee kaartjes. Zegt de kassier: ‘Ik ga er maar één geven, twee zou te opvallend zijn.’ Hij haalt dat kaartje uit de printer en schuift m'n geld weer naar me toe. Ik maak plaats voor de mensen achter mij. Heel het gebeuren lijkt een beetje op een leuke versie van Kafka. We weten niet goed wat we ervan moeten denken, wat ons toelaat er niet langer over te prakkiseren. Mooie film. Achteraf, in 't naar huis gaan, kopen we een ijsje, zij straciatella, ik noir de noir.
Flor Vandekerckhove















Op 1 januari 2022 publiceert uitgeverij De Lachende Visch een nieuw e-boek van Flor Vandekerckhove. Honderd titelloze eenparagraafverhalen wordt ingeleid door Flors oud-leraar Nederlands Alfons Vandenbussche.



De e-boeken van Flor Vandekerckhove zijn gratis voor wie erom vraagt. Vooraf bestellen kan. Het boek wordt u dan per e-mail toegestuurd zodra het in het rek van De Weggeefwinkel komt te liggen. Vraag erom via liefkemores@telenet.be↗︎

Geen opmerkingen: